سوالات متداول

آیا امکان سفارش حضوری برای مشتریان ممکن است؟

فروشگاه سوناشاپ در شهر گنبدکاووس علاوه بر فروش اینترنتی کالاهای خود برای هموطنان امکان سفارش حضوری را نیز برای شهروندان گنبدی فراهم دارد. شهروندان گنبدی یا مسافران میتواند با تماس و مراجعه حضوری سفارش خود را درج نمایند در زمان مراجعه روش تحویل با شما بررسی و نهایی خواهد شد.

در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

ثبت سفارش اینترنتی نیز از طریق فروشگاه آنلاین سوناشاپ در تمامی روزهای سال به صورت ۲۴ ساعته امکانپذیر است.

 

چطور میتوانم به فروشگاه آنلاین سوناشاپ اعتماد کنم؟

فروشگاه سوناشاپ به جهت رسالت فرهنگی بر گسترش هنر و صنایع دستی در جامعه ایرانی و حمایت از صنایع دستی راه اندازی شد لذا طبعیت از اخلاقیات و قوانین جمهوری اسلامی را سرلوحه خود دارد.

از سوی دیگر به شما این اطمینان خاطر را میدهیم که تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما انجام خواهیم داد و پاسخگوی سوالات مشکلات شما خواهیم بود.

 

آیا فروشگاه سوناشاپ بهترین قیمت محصولات را ارایه میدهد؟ قیمت محصولات در سوناشاپ در مقایسه با سایر فروشگاه ها چگونه است؟

فروشگاه سوناشاپ همواره تلاش نموده تا کالاهایی با کیفیت را با مناسب ترین قیمت به خریدار ارائه نماید و تا حد زیادی در این خصوص موفق عمل نموده. قیمت محصولات ارائه شده در این فروشگاه در مقایسه با بازار و سایر فروشگاهها بسیار مناسب تعریف شده. همچنین فروشهای ویژه با قیمتهایی بسیار پایین تر از قیمت بازار نیز همواره و به صورت مستمر در فروشگاه انجام میشود.

 

سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من میرسد؟

فروشگاه سوناشاپ تلاش میکند سفارش های ثبت شده را در اسرع وقت جهت ارسال آماده نماید چنانچه محل تحویل سفارش شهر گنبد باشد معمولا چند ساعته تحویل میگردد ولی چنانچه محل تحویل سفارش ثبت شده از نقاط دیگر کشور باشد بسته به فعالیت شرکت پست خواهد بود و کد رهگیری به اردس ایمیل درج شده ارایه خواهد شد تا از وضعیت سفارش باخبر شوید.

 

آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟

بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید مگر آنکه محدودیتهایی در خصوص محصولی خاص لحاظ شده باشد که در پروسه خرید به اطلاع شما خواهد رسید.

 

آیا پس از ثبت قیمت نهایی که در سایت قید شده، باید هزینه دیگری پرداخت کنم؟

خیر، مبلغی که برای خرید به شما اعلام میگردد قطعی است و همان مبلغی است که از طریق درگاه بانکی پرداخت میکنید.

 

چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟

شما در هر زمان میتوانید از طریق ورود به پنل کاربری خود از وضعیت سفارش خود آگاه شوید. همچنین کارشناسان فروش از طریق تلفن درج شده در سایت آماده پاسخگویی به شما در ساعات اداری هستند.

 

در صورت تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش، باید چه مراحلی طی شود؟

برای تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش تا قبل از رفتن سفارش در نوبت ارسال میتوان با همکاران فروشگاه تماس گرفته تا سفارش اصلاح شود. اما پس از اینکه سفارش ارسال شدشرایط عودت درسایت مشخص شده است  در صورت عودت به دلیل وجود ایراد یا مغایرت ، تمامی مبلغ پرداختی تا ۴۸ ساعت بازگشت داده خواهد شد. در غیر این صورت (انصراف از خرید به دلیل غیر فنی) فقط هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و هزینه پرداختی کالا به صورت کامل عودت خواهد شد.

 

در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟

در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین ۲-۳ ساعت تا نهایتا ۷۲ ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، SMS تایید برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوانید با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.

 

هزینه های ارسال چطور محاسبه میشود؟

محاسبات هزینه های ارسال با توجه به هزینه های پیمانکاران ارسال در نظر گرفته میشود. فروشگاه سوناشاپ تمام تلاش خود را مینماید تا بهترین گزینه ها را با ارزانترین قیمت در اختیار شما بگذارد و همچنین در بسیاری مواقع هزینه ارسال را به عهده بگیرد.