شرایط برای ارسال کالا

به محض دریافت سفارش همکارانِ فروشگاه سوناشاپ هماهنگی های لازم را جهت تامین و ارسال کالای سفارش شده انجام خواهند داد. چنانچه مشکلی وجود داشته باشد با شماره درج شده در سفارش با خریدار در ارتباط خواهیم بود تا نظر خریدار تامین گردد.

جهت پیگیری سفارش ثبت شده خود میتواند از بخش تماس با ما با فروشگاه سوناشاپ در ارتباط باشید.

برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه حتما کد و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.

جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه در ساعات کاری(۹ الی ۱۳ روزهای شنبه تا چهارشنبه) تماس بگیرید.

در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.

 

شرایط انصراف از خرید

با توجه به ارسال پستی امکان انصراف از خرید بعد از ارسال نخواهد بود لذا لازم است مشتری گرامی دقت لازم را تا قبل از ثبت سفارش مبذول فرماید.

بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (بسته بازنشده) باشد بدیهی است که هزینه های پستی بر عهده خریدار خواهد بود.

 

هزینه های ارسال چکونه محاسبه خواهد شد؟

چنانچه ایراد یا مغایرت یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید فروشگاه سوناشاپ باشد، ضمن عذرخواهی هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه سوناشاپ خواهد بود. برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست نیز باید همراه کالا به فروشگاه ارسال شود.

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

اگر ساکن شهری جز گنبد کاووس هستید برای بازگشت کالا تنها از پست استفاده نمایید.

فروش و ارسال صرفا از طریق سایت و روش‌های ذکر شده صورت می‌پذیرد.